Snö, snö, snö

Det vräker ner utanför mitt fönster å jag bara myser. Igår så var jag och Frida i Kållered för att shoppa lite. Där va det snö kan man lungt säga. Det gick i 45 km/h på motorvägen men vi kom fram. Det blev skor och ett besök på Ikea.

 För en liten stund sen var jag arg som ett bi för min dumma bil krångla. Den var på vägra starta humör. Så jag gick in igen å då börja det snöa så fint. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig till jobbet om detta håller på för de varna för mycket snö. Men får hoppas att de skottar 154:an till imorgon så jag kan ta mig fram. Litar inte på mig själv som bilförare vid sånt här väglag. Dessutom har jag ju inga bälten i min räcer...



Lite snö var det i Kållered igår kväll när Frida å jag var i shopping tagen..



Skrållan slappar värst alltid....



Calloway eller Monstret som hon oxå kallas.



Min nya soffa med ett riktigt fult överdrag, den ska var biege.

          

Mitt garage å stall i snö...


Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Den verkade ju najs soffan, försök sy ett nytt överdrag själv, finns säkert någon som är haj på det där! =) BTW, det ser ut som jag ska skita ner mig på kortet.. ;) Syns på söndag, det e du och jag som jobbar, sa fel till dig igår! Köss

2009-12-22 @ 18:04:33
URL: http://hennesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0