Måndag

Idag vakna jag tidigt och såg att det snöat rejält inatt. Det var så fint. Sen börja det regna som om himlen vore öppen. Så jag tog god tid på mig. Att enbart slappa på morgonen är så gott. Kusinerna trynade på ordentligt och jag tog mig till stallet. Det var riktigt halt på vägen så jag blev inte så kaxig i den nya bilen. Väl i stallet så var det fint och ljust, det var betydligt mer snö där. Jag släppte ut hästarna och Nappe hade det tufft och halkade en del. Imorgon så kommer hovslagaren äntligen och då blir det brodd på Nappe kanske även sulor.



Bästis & Nappe.



Schack smälter fint in i omgivningen.....


Kommentarer
Postat av: Amelie

nemen.. titta vad häftig bild på Schack!!

som sagt hon smälter verkligen in... coolt..

2009-12-28 @ 18:17:26
Postat av: Frida

Fan va cool bild på Schack! Haha, hade vart ascoolt att förtora ju! =)

2009-12-29 @ 10:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0