Kallt å mysigt...

Har gjort massor av grejer förutom att jobbat hela helgen. Lördagen efter jobbet va jag hos Chrille å Magdalena å käka. Hjälpte dem med att få upp lite gardiner å tomtar å Magdalenas lilla gran. Så det blev så juligt å fint i deras lägehet. Tyke fick oxå lite sällskap av Schack å de fick va ute å springa lite med varandra.

Söndagen var värre. Jag låna Ingers bil å transport å drog till Kungsbacka. Där va jag å hämta en bäddsoffa. Som va ok fast lite fläckig. Sen satt jag hos Inger på kvällen å vi smidde lite planer om husköp å häst affärer.. Det blev rätt sent, så idag va det segt att gå upp. Men nu har jag ridit en sväng med Hillevi å Bästis i skogen. Det var fruset å kallt men så fint. Det snöa hela tiden å nu känns det som om att det kan bli en jul ändå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0