Söndag

Tråååkigt... Fast kanske ändå inte.. Jag har massor att göra men lusten är borta. Tvätt, städ och en massa annat pyssel som behövs göras är inte så lockande. Jag har just kollat på tv och käkat popcorn och det regnar ute, varför göra något? Kanske det e en kväll att bara sitta och njuta. Jag har ju några lediga dagar denna veckan så jag hinner nog med ett å annat.


Ska baka har jag bestämt, bullarna är snart slut och jag ska göra mer blåbärs muffins för det e så gott att ha hemma om fika sällskap dyker upp. Det var ett tag sen jag hade tid för familj å vänner så nu ska jag ta igen det jag missat. Till helgen kommer det Melleruds besök hit så det blir fullt ös med födelsedagsfirande och god mat.. Uppdaterar om detta sen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0