Män...

Jag har ju ett rätt speciellt jobb men jag e ju ändå samma gamla Malin när arbetsdagen är slut. Fast vissa kunder fattar nog inte att man är en människa å inte ett redskap. Jag hade en kund som inte var klok i fredags han var så jävla slemmig att jag bara ville fly. Det sluta med att securitas fick komma å avhysa honom.. Jag gillar folk som uppskattar att man hjälper dem genom att svara på deras frågor, men inte sånna som förföljer mig i butiken å kramar på sin snorre med fullt stånd..Fan för sånna män!!!! 
 
Nu till nått roligare!!!! Mina kusiner har tillbringat hela helgen här. Det har varit aktiviteter hela tiden och idag fyllde Vickan 15 bast. Hon fick en del presenter b.l.a. en systemkamera.. Vill oxå ha en sånn.. Igår hade vi ponnyridning på Nappe och Emelie var med å styrde upp det hela.. Vickan å Carro fick allt sina fiskar varma.. Lilla busfröet Emelie 4 bast styr det mesta å hon e så söt.. Hon visa hur man handskas med Nappe å hon gled runt i stallet med van hand..



 

Emelie å Nappe sommaren -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0