Vår i luften

Jag borde inte hinna blogga nu när det är så fint väder men jag behövde en paus från allt pyssel. Idag har jag traskat ner till växthuset en bit ner på gatan och handlat penser så nu har man krukor i trädgården också. Det växer massor av grejer i trädgården det är nya upptäckter hela tiden och det är så roligt när det spirar överallt.

Jag hämta hem mina djur från mamma och pappa igår och de fann sig tillrätta väldigt fort. Linus insåg att sängen var bäddad så det var bara att mysa till det. Schack tyckte att åkrarna var mysiga att springa på de har ju inte blivit stängslade än. Det blir nästa veckas projekt. Det är massor att göra hela tiden men vi älskar det och trivs jätte bra. Linus ska få gå ut om han vill på söndag för då är jag hemma hela dagen förhoppningsvis. Imorgon blir det jobb igen, SUCK!. Men jag har ju sagt upp mig så det blir så gott när det nya jobbet börjar. Berättar mer en annan dag nu ska jag hänga tvätt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0