Solsken

Det är riktigt fint väder och Eddie min systerson fyller 2 år idag. Ska dit ikväll och äta lite och överlämna lite presenter. Emelie fyllde 4 år den 1:a mars och då fick Eddie presenter också. Så igår när vi var och handla lite så fråga hon lite försynt om hon också skulle få en paket när Eddie fyller.... De är för söta dessa barn. 
Jag är så trött idag det har varit ett par jobbiga dagar med flytt och en massa pyssel...Nu är det mest tvätt känns det som, har ju packat upp saker sen jag bodde på gården i Grinnared  och det var ett bra tag sen jag flytta därifrån. Jag har ju bott på 3 ställen sen dess. Nä nu får jag nog gå ut i det fina vädret. Nappe ska få sig en tur i skogen om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0