Slapp dag

Jag har bara slappat hela dagen inget jobb alls. Min kropp börjar bli trött nu när man kan slappa, jag är trött hela tiden och det är väl för att man inte gör något. Jag har bara flygit runt hela dagen varit hos mamma och de följde med till mitt hus och kolla lite vi klippte rosor. Syrrans gulliga barn var med och Eddie gillar krattan, hade han bara haft koll på den hade det varit en fördel helt klart.....

Jag har släppt Nappe och Bettan på bete idag. De ville ju inte komma in igår när jag skulle ta in dem så nu får de vara ute. Det är ju varmt på natten nu så blir det regn får de väl komma in igen men nu börjar det bli dax för bete...


                                          

Katterna Kurt och Jespe


Kommentarer
Postat av: Amelie

Snart flyttar du på riktigt till ditt söta hus! Tjihooo...

2009-04-14 @ 08:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0