Skit oxå

Stackars Linus har haft hjärtinfarkt några gånger nu.... Ludde var inte riktigt katt vänlig så hans tillfälliga matte fick hämta honom igen. Han gick ganska bra ihop med Schacken vilket jag trodde skulle bli svårast. Linus var totalt vettskrämd över den stora svarta hunden som jaga honom hela tiden och vakta varje steg han tog. Jag bestämde därför att Ludde fick åka tillbaka vilket var synd, det var en super trevlig och social herre i sina bästa år. Så är det tyvärr ibland att man inte riktigt får som man vill, mina djur är inte alltid anpassningsbara. Så det var riktigt surt när jag skulle behöva lämna hunden. Hoppas det finns någon där ute som vill ha honom och har ett kattfritt hem.....

Nu till nästa skit oxå.... Jag trampa ju snett två gånger med en veckas mellanrum för ett tag sen. Idag var det dax igen..BLÄÄÄ... Det gör förbenat ont och fotleden har intagit färgen blå/lila igen... Som tur är ska jag inte jobba förrän på fredag. Så det är lugnast att vila hela dagen imorgon.. Jag fick tömt mitt förråd helt idag och lämnat nycklen. Det var en befrielse nu är det bara att få ordning i röran igen.... Jag har ju ett tag på mig men det vore gott att få allt färdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0