Magisk onsdag

Jag sitter i mitt lilla hus och det är så mysigt.... Tyst, lungt och helt ensamt med fan vad gött det är... Hela dagen har gått så fort och nu sitter jag här. Det enda som inte är bra det är att min tv inte har kommit hit än.. Men kan kanske muta någon som kan hjälpa mig att bära imorgon, tjock tv är ett skit. De är tunga och otympliga. Så nu ska jag gå ner till köket och botanisera lite, vet inte vad som gömmer sig i skåpen direkt. Fast jag är så trött så vill jag inte gå och lägga mig än har massor att göra till imorgon för då kommer mina djur hit, katten Linus och hunden Schack. Min häst kommer också hit men ska stängsla hage först och det blir lite jobbigare, 4 ha/ 8 tunnland tar tid att stängsla. Nä nu ska jag göra annat fortsätter skriva imorgon om jag orkar....

Kommentarer
Postat av: Amelie

ÅH!! vad mysigt!

jag kommer ihåg känslan från mitt hus i Sjönevad..

hoppas du sover gott nu...

2009-04-16 @ 00:58:52
URL: http://ameliesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0