Ledig i dag

Jag har varit ledig hela dagen.....Jag har solat en stund och jag fattar inte att jag gör samma misstag varje år.  Mitt skinn är ju inte solvänligt så jag är röd och det svider som fan. Men det som inte dödar det härdar sägs det..hehehe.

Jag har varit ute och ränt lite med syrran och hennes barn. Vi var på fynda och kolla runt lite. Sen var det fika i min trädgård, det vi inte visste var att saker och ting flyger runt i luften. Jag gillar inte mina träd längre. Fan ta björkar!! Kaffe med frö är ingen hit det kan jag lova. Men skam den som ger sig, kaffe blev det.

På kvällen var jag och Jossan ute och red. Nappe (Napoleon) och Keyen (Key to Success) hade bra fart i skogen. Både jag och Jossan var trötta så det blev en riktig go skritt runda och det var behövligt. Jag blev riktigt pigg av våran lilla tur men nu är det dax att sova. Det är en dag i morgon också.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0