Ledig dag

Så gott det är med en ledig dag, jag har gjort massor. Syrran och jag har grejat mer i huset och skänkt en massa grejer till Kupan. Sen skulle jag till tippen men nu ska man ju ha ett kort för att komma in där. Eftersom jag inte äger fastigheten jag bor i måste min hyresvärd ringa favrab och skaffa mig ett kort. Det blev fixat och imorgon ska jag åka dit med en massa bös. Jag gav mig på trädgården lite också och där är massor att göra. Jag vet ju inte vad som finns under jorden så detta året blir det nog bara lukning så jag får ett hum om vad som gömmer sig i trädgården.

Jag fick även ett samtal från Costa Rica innan, de hade 35 grader varmt och jag är inte ett dugg avis. Jag gillar värme men inte bastuvarmt. Jag har hellre 18 grader varmt och soligt här hemma, det är lagom. Men att vara i Costa Rica är säkert helt underbart, hoppas på en massa kort när de kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0