Låååångfredag

Ja nu va det påsk igen. Jag gillar denna högtid annars så är jag ganska emot högtider, jag avskyr verkligen julen då ska man irra runt efter presenter och vara så laddad över tomte och mat. Men påsk är bra då är det början på våren och man behöver inte köpa en massa grejer till folk. Vi har varit hos mamma & pappa idag och ätit och druckigt gott. Mamma är en super kock man bara äter tills man nästan spricker. Syrran och hennes gubbe och naturligtvis barnen var också med så nu är alla mätta och glada igen.

Nu är det nedräkning tills på onsdag när jag äntilgen ska få flytta in med min hund och katt. Jag har snart fixat färdigt allt. Det enda som behövs nu är en ny soffa och lite roligare gardiner men annars är allt tipp topp. Det har tagit sin tid eftersom jag jobbar så dumma tider, flytt hjälp är lediga på helger och då jobbar jag. Nä nu får jag ta in hästarna för nu är det mörkt ute.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0