Familjen är bäst

Ja min familj är bäst, min snälla pappa har hjälpt mig hela dagen idag. Fast han har jätte ont i sitt ben och riskerar en ny muskelbristning i vaden, så har han hängt lampor, satt upp gardinstänger och burit runt på all min skit. Sen dök min syster upp med 2 busiga barn och en stor fika korg, hon vet hur man blir på gott humör. Mina goa systerbarn Emelie 4år och Eddie 2år har hjäpt till idag också. Men efter en stund så notera jag att det var roligast att hoppa i min säng och bråka med varandra...Ja dessa busfrön.
Millan min vän vet du??!! Idag har jag packat upp de berömda mös & bös lådorna och nu har jag en halv bra å ha låda kvar.... Tippen och Kupan kommer att bli lyckligt lottade när jag dyker upp...


Kommentarer
Postat av: Millan

Härligt Malin!

en halv låda är fullt godkänt!! det trodde jag inte om dej. hihi

Men gött.. det var ju några stycken mös o bös lådor från början om man säger så.

har du börjat flytta saker till huset nu?

2009-04-02 @ 21:25:26
URL: http://ameliesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0