Söndag åter igen.....

Tvättat klart 3 maskiner borde damsuga för att fördriva tiden lite. Men nä jag parkera arslet vid datorn och ler lite så där fånigt över gårdagen och kvällen som sådär gulligt spårade ut igen. 
Hade planerat morgondagen men nu får vi kasta om i schemat igen, chefen är sjuk så det blir att åka runt med lilla lastbilen istället. Eco- driving får vänta och mitt lilla samtal med Christer. 
Men nått som inte väntar är mitt samtal med Samskip imorgon...
 
Sitter och försöker knåpa ihop hur mina träningar ska läggas upp på den lilla hästen.. Eller så hoppar jag allt i år och försöker endast köra nån Onsdags tävling på Skedala eller liknande och njuter av sommaren istället. Derssyr för Jennie bara denna j-vla istid försvinner så banan hemma tinar räcker gott och väl. Ja man kanske skulle gå på känn och ingen disiplin på ridningen alls.... Har ju ridit minst 5 dagar i veckan hela vintern så nu är han inte som en tunna längre utan är ganska fit för att vara ett kallblod som älskar mat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0