Blogg torka

Hello å så vidare.... Jag har inte haft tid med bloggandet alls. Jag har jobbat lite mer än onödigt mycket. Sen har jag ju spenderat tid men den som betyder mest i mitt liv. Hästarna går på bete och rids när jag hinner men det går framåt med båda. Frasse har kommit in i den dagliga lunken här hemma och nu går alla 4 hästarna på betet ihop. Så alla är nöjda och glada. Frosty den stackaren klarar inte betet så bra då en betesreduserare har han fått på. Tyvärr gav den skav så nu hoppas jag att det inte blir fång av att han inte kan ha den. Ska försöka hitta en som passar han har ju en bred mula och full räckte inte till. Får väl ta lite om mannen i mitt liv oxå. Träffa en trevlig kille för ett tag sen och det rullar på i rask takt. Nu letas gemensamt boende men vi kommer bo i mitt hus tills vi lärt känna varandra ordentligt. Sen blir det en gård då båda vill ha ytor och djur. Ska även få plats med hans lastbil hemma. Allt är tipp topp och jag är nöjdast i stan över att funnit en sån grabb =) Nä nu blir det stallet och lite mys med grabbarna grus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0