Tött...

Att folk bara kan va så jävla nonchalanta.. Man ringer för man behöver hjälp men som vanligt svaras det inte. Men om situationen är åt andra hållet så är jag iaf. vuxen nog att svara när folk ringer. Sen om jag hjälper vederbörande är en helt annan sak, varje människa kan svara ja eller nej på en fråga. Jag hatar när allt bara handla om när andra ska ha hjälp men sen när jag väl behöver nån så är det väldigt svårt.. Ja det var väl dax att rensa lite bland vänner å bekanta igen. Kanske göra samma sak tillbaka då det tydligen fungerar för vissa att ha det så... Jag tror på att respekt kommer man långt med och att vara hjälpsam och trevlig är bra egenskaper. Vill tro att jag är en hjälpsam person, har jag möjlighet så hjälper jag gärna till. Men nä nu får det nog vara bra med den varan till ett fåtal människor i min vän krets......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0