Åka bort.

Ibland så önskar jag bara att jag kunde packa en väska å stäng dörren bakom mig. Ingen plan på vart jag ska utan bara ge mig av planlöst. Önskar jag kunde vara spontan å inte tänka så mycket på allt annat som måste klaffa. Jag får ångest av bara tänka på att åka bort i 48 timmar.. Djuren går ju i första hand som alltid å det är ett j-vla pysslande å kunna lämna huset över en helg. Jag känner fustation å ångest så fort jag vill hitta på nått som gör att jag måste åka hemifrån. Fick en inbjudan till att åka finlandsbåt vilket hade varit såååååå kul men nä ingen hundvakt å hästen måste ju ses till. Ja jo har bestänt mig för att inte införskaffa fler övergivna varelser eller problem hästar. Tror jag skulle behöva lite semester för första gången på 20 år å bara tänka på mig själv å inte allt annat runt om. Men det dröjer väl 10 år till innan jag får tummen ur å göra nått bara för min egen skull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0