Kaffedax..

Sitter här och försöker komma på nått vettigt att sysselsätta mig med idag. Hade ett anfall utav dess like igår, damsuga, damma, torka golv och 3 maskiner tvätt. Så toppen på det hela blev gräsklippning och sen va jag värd en pizza tyckte jag =) Hade sån rid abstinens igår så jag höll på att bli tokig men när jag väl va färdig här hemma så var nog energi nivån på det normala igen så det blev ingen tur. Ska se om Frosty kanske vill släpa runt på mig idag istället.
Har gjort en massa knasiga grejer i veckan och hoppas väl att mitt humör inte ska vara så illa som det varit.

Söndags natt drog jag trailer till Oslo och det var sååå jävla mysigt när jag kom ner till Tollpost Globe AS. Mina gamla kollegor och några av de goa anställda va på kram humör och de undrade om jag va tillbaka igen. Men svaret är ju nej jag kommer inte tillbaka mer... Lite synd när man faktiskt varit lite saknad. Killen på kontoret blev oxå glad han som alltid är sur, så jag kanske gjort ett gott intryck iallafall.

Tisdagen blev jag inringd till att dra en trailer till Örebro och det är ju ett kanonställe att åka till. Hade ju dessutom turen på min sida och den snygge satt i luckan och hade ju ett och annat att säga som inte passar att nämna här.. Va saknad där oxå och de kändes toppen.

Träffa kollegan Oskar som jag bara hört talas om men han visste vem jag va, eller ja de på Strålfors i Oslo hade gjort en bra beskrivning. De ville ha ner mig dit oxå så funderar på om jag skulle åka med Oskar ner och överraska dem när jag är ledig. Det hade varit roligt. Känns lite vemodigt att så många blir så glada... Ja ja livet går vidare men jag saknar dem alla i mängder och speciellt en på Östfoldsterminalen...



Lilla goa 42:an


Har lite andra funderingar kring hur eller om jag vekligen vill köra lastbil längre. Träffa på en kille från Skåne, han är toppen och lär bli en av mina roligaste vänner. Han får mig att fundera lite ibland och det är nyttigt då jag kan vara lite väl inpulsiv. Ja han är mitt lilla bollplank rätt ofta =) Tack för att du finns vännen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0