Trist skit väder...

Slabbigt jäkla skitväder... Snöar det inte så regnar det istället, blääää jag vill ha vår nu. Sen har jag en liten önskan om att bli frisk oxå..

Kan även tänka mig en ny roadtripp i veckan som kommer. Jag jobbar ju lite men kan kanske smita iväg nått dygn i goda vänners sällskap. Jag är så trött på att se insidan av mitt hus och det är roligt att åka lastbil.

Dagen har varit toppen jag vakna vid lunch (mindre bra) sen åkte jag till syrran å fick middag. Alltid lika gott med mat även om det tar lite tid att käka när halsen är öm. Sen blev det stallet och fixade lite så nu ska jag varva ner lite. Är trött som sjutton även om jag sovit massor. Så ska se om det finns varmakoppen eller något annat lätt svalt att ta till kvällsmat.

Tjing Tjing =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0