Sovmorgon

Det blev en ordentlig sovis imorse. Hade inga planer för dagen utan tänkte väl mest ta det som det kommer. Blev dock väckt vid 7.30 av Peter som var hemma i Örkelljunga och greja med huset. Men snäll som han är så fick jag somna om och blev väckt en andra gång strax efter 11 av honom igen... Ja jag var nog riktigt trött imorse. Det har varit lite si så där med sömn ett tag.

Tog mig till stallet efter en sen frukost eller tidig lunch. Greja lite med Frasse och vi tog en liten promenad då jag inte våga sitta upp och rida på blank isen. Han var snäll och mysig som vanligt men när vi gick förbi grannens får trodde jag han skulle krypa ur pälsen. Men han är ju så rolig att man inte kan bli arg på honom heller så jag lät honom skutta och hoppa lite. Han behöver bli av med lite energi.


Finaste älsklingen ♥

First Kloster "Frasse" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0