Lite mycket nu...

Ja jag har jobbat och försökt hinna med allt annat oxå.. Men det går så där kan jag avslöja.
Peter var här och lämna av en bil i söndags så jag har nått att åka med. Den ska bara besiktigas först.. Men det får jag ta tag i om några dagar när jag är ledig. Den andre skrothögen 855:an ska besöka volvo för att få en besiktning av försäkrings bolaget sen den brann. Så hoppas den blir utdömd. Det nya åket är en 745:a istället.. Duger till den som ska ha den är min nya filosofi...


Röda faran...

Ja den blir toppen att harva runt med om den nu vill ta sig igenom besiktningen vill säga.
Men men det får bli nästa veckas bekymmer. Nu är det snart dax att åka till jobbet igen för ett pass i en numer öde butik. Det är inte alltför många som är shopping sugna just nu.

Denna veckan har även inneburit en del sysslor i stallet. I måndags kväll var det lite hämtning av hösilage. Jag och Linda vi har sällan tråkigt kan jag lova. Vi skrattar åt det mesta när vi grejar och igår var det hämtning av torv, passade även på att titta på islandshästar. Det var farligt, kunde tagit med alla hem. Sötare pälsbollar får man leta efter och där var en vit och en rödskäck som jag bara blev sååååå såld på men nu är det stopp på häst fronten. Jag har ju min halvtokiga prins så jag får nöja mig med honom.


Frasse ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0