Fredag

Tja har varit hemmifrån nått dygn igen för att åka lite lastbil.. Lika mysigt som vanligt. Peter och jag kom hem hit i natt och vi var helt jäkla slut. Somna som 2 klubbade sälar och det var så segt att få upp honom imorse. Men jag lyckades. Men sen somna jag ju om igen tyvärr och rätt som det var så tutade det utanför. Opsss just det syrran skulle ge mig skjuts till stan.. Upp ur sängen fort som sjutton och på med lite andra kläder. Så jag var väl klar på 10 min men så segt det är nu när man är klar med allt för idag.
Åkte ner till pappa för att hämta hunden och sen var jag och handla mat sen hem för att byta till stallkläder. Så nu har jag fått i mig lite mat äntligen. Om jag känner mig själv lär jag väl somna på soffan om jag inte gör något vettigt. Så jag får väl ta tag i något att göra =)

Tjing Tjing =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Who the fuck is Peter?!?!?! =))))

2011-01-16 @ 06:54:52
Postat av: malin

Frida har du missat något??? Hahahaha ja vi kan ta det över en fika så ska du få veta vem han är den lille filuren Peter =)

2011-01-16 @ 10:43:36
URL: http://gisselstadsmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0