Söndag

Sitter å väntar på att klockan ska gå så man kan åka till stallet. Jag börjar jobba vid 12 så det har blivit en mysmorgon med Linus idag.

Vad som hänt sen sist är väl inte så mycket. Det blev en bil iaf. så nu är man rörlig igen. En 945:a blev det även om det inte var den bilen jag var lite sugen på först. Men jag är nöjd över att Måns var en sån go kille och följde med och fixa. Jag hatar att köpa bil och Måns har ju koll så då är det bra att släpa med honom.

Imorgon är det alla hjärtans dag och jag börjar skolan. Det ska bli så roligt att göra något nytt. Vet ju inte om jag klarar test veckorna än men jag hoppas ju på detta då jag inte vill jobba i affär längre. Jag känner att jag behöver byta till något annat som får hjärnan att bli stimulerad. Sälja skor kan vilken kotte som hellst krävs inte mycket för att klara det jobbet. Det är ju bara att le även om kunden suger totalt..

Ska ta en storstädning här ikväll. Det är riktigt skitigt och jag har slarvat en del denna veckan. Får väl börja saneringen, snart är det ju fredag och då blir det antagligen lite fredagsmys med nära och kära.

Tjingeling =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0