Olalla

Tuddelu gott folk =)

Vad har hänt sen sist... Eeeee jo jag har varit i skolan och haft det bra. Jag har klarat mig igenom första veckan. Nu väntar bara en veckas praktik med start 06.15 på måndag. Det blev Schenker i Halmstad. Kan nog bli hur bra som hellst. Skolan kommer inte att börja direkt utan starten kanske blir vecka 11 om vi har tur.

Jag fyllde år igår. Jag laga en massa mat och det var nöjda miner kan jag lova. Det blev nästan inga rester, så Måns gjorde nästan rent som vanligt. Tur att han uppskattar mat iaf. Fick Orkideér som jag önskat mig. Emelie och Eddie hade gjort lite fina saker på dagis och så fick jag choklad av de goa busfröna. Så kvällen var lugn med lite vin och gott sällskap.

Var lite trött i mössan imorse men efter några längder i bassängen så kvickna jag till. Emelie hade simskola så då passa jag på att sprattla mig trött några hundra meter. Släppte av henne hos Päronen. Emelie och Eddie skulle vara där ikväll för syrran å Måns skulle på lite partaj.

Som om jag inte fått tillräckligt med motion för dagen så passade jag på att rasta Frasse oxå. Det blev en skritt runda på banvallen till Spetsbo. Det verkade vara den mest isfria vägen jag kunde hitta. Solen sken och det bet i kinderna men så gott det var med frisk luft. 
 
Jag har varit en sväng hos en av mina vänner ikväll och kollat på hans lägenhet. Den kommer bli så fin när den är färdig renoverad. Uppskattar att vara en sväng hos honom, han har alltid något på gång. Vi kolla på Trassel och Rödluvan i en lite lätt vrickad version.. Sen var det som vanligt dax att åka hem, tiden bara rinner iväg.

Sitter just nu och väntar på att syrran å co. ska bli tillräckligt fulla för att vilja bli hämtade. Sista budet var tydligen Harrys så det är väl bara att lägga sig och vänta på att de ringer.

Tjing tjing =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0