Sol

Det är den 30 december idag och det känns som om våren kommit till stan. Inte mig emot dock =) Det var helt super att rida lite med Joesfine så båda hästarna blev rastade. Man kunde tro att jag dratt en go repa på gallopbanan när man såg Royal och att Frasse bara skrittat runt kvarteret. Royal hade sånt där gött dampanfall med stegringar och kast så han nockade min näsa lite. Men han är ju bara lite lätt överladdad just nu och dessutom sol idag. Kan inte tro att han fyller 18 år snart den lille busen och Frasse bara är 6 år men verkar vara en gammal gubbe ibland.

Jag åkte på ett gött Stockholms lass i onsdags och det satt som en smäck. Dessa dagar är det toppen att ha mitt jobb. Andra dagar när man får bomlass så suger det att behöva åka hem när man suttit till 20.00 på standby. Så snart blir det att ta tag i jobb ansökningarna igen då det blir för lite timmar på den körningen jag har jämfört med hur långt det är att pendla vid varje pass. Så soppa kontot blir större än inkomsten =(

Nä nu får jag ta en liten promenad med hunden och sen lite städande innan morgondagen =)


Schacken <3


Frasse <3



Royal <3

Gott Nytt År till er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0