Saknar

Ja jag har kommit på mig själv flera gånger denna veckan att jag saknar en vän. Det värsta är att jag saknar vännen av fel anledning. Ja detta är lite konstigt skrivet men vill inte namn ge eller röja om det är en han eller hon. Bara för att allt blir så konstigt ibland. Jag saknar denna person så in i vassen och det värsta är att den kommer inte tillbaka heller. Mina chanser har sumpats för att göra allt bra igen och jag har endast mig själv att skylla. Så nog om detta nu har jag fått skriva av mig lite.

Jag har haft fullt upp ett tag så bloggandet har blivit lite åsidosatt. Men nu gör jag ett snabbt inlägg. Jag har jobbat några dagar på Scorett och det är sååå roligt. Jag trivs med arbetskamraterna och idag har vi flippat ut lite väl mycket men vad det är roligt att jobba med folk som skrattar. Ja jag har riktigt muntra vänner på Scorett så ser fram imot att jobba imorgon igen. Gillade Maries tolkning av sten, sax och påse... Har nog inte skrattat så mycket på länge..Sigenarkjolen tar allt.. Ja detta var ett internskämt från jobbet. Förklarar en annan gång...

Mina hästar är en katastrof historia just nu.. Frasse är halt, Royal har ont överallt och det känns som om jag bara leder dem fram och tillbaka till hagen. Visseligen tömkörde jag Royal på åkern men han är ju som en fiolsträng och på sin vakt hela tiden. Har ju ett rätt stort tålamod men just nu känns allting hopplöst. Vill ju bara att mina älskade hästar ska må bra och att jag kan sätta fart på körningen med Frasse. Royal kanske blir bra i sin rygg om några månader eftersom han har väldigt svaga ryggmuskler. Det blir lätt så när sadlen trycker å man inte rider hästen i form... Men jag ska nog lösa detta oxå.

Dax att kramas med kudden och drömma trevliga drömmar =)



Frasse och Royal i vinterhagen, tror ingen kommer att klaga på betet...


Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas dom blir friska snart och att du finner din älskade vän tillbaka! Förlåt att det inte blve någon fika i torsdags, hade fullt upp! Hör va mig denna vecka... Kram

2010-10-10 @ 09:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0