1 vecka

Det är fredag igen och Tommy var ute och slog på tappskor på Frasse och Sammie. Royal fick en raspning så hans hovar ska växa lite bättre. Så lite trevligt har det varit idag. Alltid en massa skratt och glada miner när hovis är på besök.

Dock har det gått 1 vecka sen vi hade stöld i stallet. Ingen har funnit våra grejer och jag får nog aldrig tillbaka älskade Forevers träns. Blir så jävla arg när jag tänker på det. Fast får jag tag på personen så har jag rätt mycket stryk att dela ut. Kanske är bra att lägga ilskan på lager tills det är dax att ge nån en ordentlig vänster. Ja jag skulle gladeligen dela ut lite box till en person som inte kan skillnaden på ditt och mitt.

Jag har städat och plockat en massa idag. Har även tagit lite bilder på möbler jag tänker kränga på Blocket. Har tröttnat på alla min möbler och vill bli av med sånt som ändå inte används. Ska strax gå ut i garaget och ta lite mer kort på mina kistor så blir där oxå lite plats. Det är så gött att äntligen ska få lite mer plats att röra mig på =)

Nä nu blir det till att fixa mat. Ska ju jobba imorgon så en mat låda kunde ju vara ganska bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0