Upp i det blååå

Tjenixen alla som läser.
Vet att jag varit urusel på att uppdatera allt som hänt. Jag har träffat en vän från plönninge tiden och vi har börjat umgås en del. Så sköj det är att prata gammalt strunt. Det roligaste är att att vi minns så olika vid vissa tillfällen. Ja man får upp minnet en del om vad som var roligt och vad man glömt (läs förträngt) i vissa situationer. Party verkar vara en stor gemensam nämnare även om jag inte minns honom alls så kommer han ihåg mig... Jag var nog inte så lätt att ha å göra med redan då..Men men vi har det riktigt trevligt när vi träffats.

Så över till det vanliga tugget om hästarna. Sammie är på box vila med gips igen. Orsaken till hältorna är funna. Det var en hovböld som inte sprack. Frasse och Royal har inga snösulor och jag orkar inte ringa hovis utan ger dem lite vila istället. Mary Lou tar dagarna med ro som alltid. Det är en störtskön dam det där.

Annars så består mina dagar av jobb och mockning så allt är som det ska vara. Jag hoppar på vår snart är redan trött på vinter och snö.. Det har inte ens blivit jul än å jag klagar redan. Nä nu ska jag ta å städa lite vilket jag sällan gör.. typ varje dag på jobbet.. Men har man djur så behövs det saneras lite varje dag..

Tjenixen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0