Första snön

Det är jättefint med snö tycker vissa... Jag hatar eländet, det blir visseligen vitt och fint. Det kunde gott dröjt ett par dagar till eller fram till den 22:a december. Jag har aldrig gillar vinter och åka skidor och bli kall. Men lite isracing på sjön är ju dock kul. Bara det inte blir snö.
Har även insett att jag behöver en ny bil. En 855:a är ingen bra bil kostar mest pengar och krånglar hela tiden. Vet inte riktigt vad jag vill ha heller ena stunden något stort 4-hjulsdrivet och andra stunden något litet bensinsnålt... Får väl lägga till det på önskelistan till tomten typ =)

Mary Lou har ju kommit hem igen och jag passa på att ta lite kort. Hon är stor och vacker denna häst =) Tänkte minsann försöka klättra upp på henne och se om hon vill bli riden. Det ska nog bli ett roligt projekt.


Mary Lou

Frasse ser ut som en liten ponny fast han mäter 1.60 i mkh....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0