Trött

Jag skulle ha sovmorgon idag men det blev inte så. Den enda dagen man är ledig denna veckan och så far man upp ur sängen strax efter 6 på morgonen... Bläää detta kommer bli en tröttsam dag.

Igår kördes Frasse igen och Linda körde Sammie med Elin som groom. Vi åkte en jätte rolig ny runda och Frasse var jätte duktig. Han blir bara bättre och bättre.

Denna helgen är det körtävling på Tjolöholmsslott men jag jobbar ju. Tommy skulle grooma så då ser jag honom inte på hela helgen igen. Jag och Linda skulle åka upp och kolla lite i eftermiddag så då får jag ju träffa honom en stund. Men jag överlever nog detta oxå.

Igår efter jobbet var jag hos päronen för att käka lite. Det blev lax och det var så gott.  Sen ville Emelie och Eddie gå och bada, jag hade ju inte badkläder med mig så Måns fick så snällt bada lite. Så jag tog lite bilder för det var så fint på kvällen.


Måns hade köpt nya dojor i Västerås.. Vill oxå ha!!!


Stafsinge Strand


Eddie och Emelie


Måns, Emelie och Eddie


Å en bild på mig med....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0