Måndag....

Jobbade i helgen på Scorett och det var jätte roligt men stressigt. Jag och Alexandra kom hem hit då hon sovit här i helgen. Vi var helt slut båda två efter en regnig söndag i handelshuset. Det var smock fullt med människor. Jag fick ont i nacken då jag inte är riktigt van vid det nya jobbet så migränen kom som ett brev på posten..... Så natten var inte så rolig eller resten av denna dagen då det innebar att jag spytt och huvet verkar vilja sprängas hela tiden. Nu har jag börjat repa mig lite men morgondagen innebär oxå att jag kommer vara jätte trött så det får nog bli stallet så jag kommer ut lite. Ska nog försöka vara lite ledig så kroppen får lite vila då det har varit lite jobbigt med facket och det gamla jobbet. Jag ska även försöka ta en promenad så kanske jag klarnar lite i skallen. Nä nu ska jag gå och klämma på kudden och dra några djupa andetag......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0