Ops...

Ja jag får skämmas lite.. Har inte bloggat på ett par dagar. Men får väl ta en genom gång av den gångna veckan....

Tisdag skulle varit Bamse gympa på källen men det blev inget... Det blev gekås med Måns och barnen, vi handla nya skor till Emelie och lite annat krafs.

Onsdag då jobbade jag lite extra och passa på att klippa mig. Det blev så bra så.. Tack Sofie ;)

Torsdag var igår och då fyllde syrran 30 år. Jag handla blommor i snöstorm och hade mys fika resten av dagen. På kvällen var jag en sväng hos Millan i Tvååker och sen hos Frida på Sörensgård. Frida färga mitt hår och vi beställde en massa goa doft ljus... Meee like!!! Sen bar det hemmåt och jag upptäckte en trevlig bekantskap.... Kommer att skriva mer om detta senare kanske...Hehehehe...

Idag fredag har jag städat, bakat och lagat en massa mat. Hoppsektions möte hemma hos mig och med lite mutor så kommer alla ;))  Hoppas det nu bara blir gott fast jag tror det blir bra.. Sällan att någon klagar ;) Nä nu ska jag duka lite fint och göra de sista finesserna...

Hejs svejs så länge ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0