Arg!

Jag var så arg när jag vakna idag och det håller tyvärr i sig. Jag som sällan är arg merän 2 minuter är så trött på allt och alla idag. Jag hade ju häst tjänst imorse också så det var ju bara att släpa sig ur bingen. Jag brukar ju tycka om att pyssla med hästarna, men idag var jag bara totalt anti. Var även hos grannen för de är i Norge så det blev mycket häst idag på morgonen. Sitter på jobbet och har så jävla tråkigt och så har det kännts ett bra tag vad som än händer så kan det inte bli värre. Jag önskar lite vår i luften och lite ork. Men jag har nog tinat till imorgon förhoppningsvis. Jag är ju ledig fram till på lördag så det ska bli så gött att slippa handelshuset. Framförallt alla som jobbar på andra våning för det är så jobbig ljudnivå i huset när det borras och snickras överallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0