Veckovill....

Jag har noll koll på vad det är för dag.. Ja jag lovade att jag skulle hämta på dagis på tisdag och fick för mig att det var tisdag idag. Hade lite panik ett tag på jobbet och rusa efter min mobil för att ringa syrran men så slog det mig att vi skulle på gympa avslutning idag... Då var det ju bara måndag.. Tror jag kan behöva vara lite ledig så min hjärna får lite koll igen. Stressar som en tok hela tiden. Har dessutom bestämt mig för lite ledigt denna veckan. Ska softa lite med syrrans barn och hämta dem på dagis på tisdag och torsdag. Får se vad vi ska göra för kul.
Idag var det bamse gympa avslutning och barnen uppträdde för de vuxna. Sen var det rundpingis turnering och fika med lotter. Emelie och Eddie vann en massa grejer och nöjdast blev nog Eddie över sin blåa bil. Sen gick vi hem till syrran och Måns för kvällsmat. Det blev smörgåstårta och lite annat smått och gott. Så nu känner jag mig som en stoppad korv men gott var det. Ska lägga mig tidigt ikväll då jag är lite seg efter en lång dag som började i stallet vid 7 tiden. Imorgon blir det stallet och städa lite nu när det e färdig byggt för ett tag där ute. Ska även ta en promenad med Frasse som har lite överskotts energi.. Det blir hjälm och säkerhetsväst på....

Hejs svejs =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0