Solsken

Dagen började toppen med solsken och vindstilla. Fixade mitt morgonkaffe och plockade undan lite i mitt lilla hus innan det var dax att fara mot stallet. Jag mockade och grejade lite. Linda dök upp strax innan hon skulle till jobbet och hon hade en present med till mig.. Jag blev så glad över det fina halsbandet med ett fint hänge i. Bilder kommer på detta. Fick även en ölskrubb och en tvål som luktade jättegott. Får väl tacka Tompa för ölskrubb krämen antar att han har lite med det att göra. Hahahaha

Efter stallet åkte jag till stan för att luncha med pappsen.. Undrade lite vad han skulle bjuda på, antog falukorv eller att mamma fixat något. Men det blev Hamnkrogen drive inn, ja just det inte Donken drive inn. Jag hade inte en aning om att en vanlig krog hade drive inn men så var fallet så jag hämtade 2 portioner fläskfilé och det var riktigt gott. Kan varmt rekomendera detta istället för skräpmat på lunchen. Sen satt han som klistrad framför min dator ett par timmar. Jag passade på att ta en promenad på stranden med Schacken. Solen sken och det bet i kinderna. Jag passade på att ta lite kort på min fina hund...

     
Fina Shacken ♥



Så en egobild på mig själv =)


Kommentarer
Postat av: Frida

SÖTIS!

2010-12-16 @ 16:38:32
URL: http://hennesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0