Skit blogg...

Var lite lätt arg igår då det inte gick att logga in på bloggen. Funderar starkt på att byta blogg sida...

Ja från det ena till det andra.. Blev lite insnöad igår. Fick skotta uppfarten 2 ggr på 4 timmar, kan ju lungt säga att snön vräkte ner. Men vid 16 tiden så kunde jag ta mig till dagis och hämta busfröna. Det enda problemet där var att syrran inte skottat deras uppfart och att plogbilen lagt upp en jättevall utanför. Det var bara att gilla läget och skotta sig in. Men hade lite tur efter en stund då grannen Marcus kom på besök med sin räsergräsklippare och plogblad. Så jag fick lite hjälp på traven. Tack för hjälpen Marcus =)

När syrran kom hem så fick vi för oss att färga håret på varandra. Jag som inte skulle färga mitt utan låta det vila och ha min naturliga färg ett tag, men den är ju så tråkig. Så nu är det en ny färg igen. Undrar hur många färger jag har i mitt hår varje år..... 

Lovade ju bild på det fina halsbandet och de andra sakerna jag fick av Linda och Tompa. Blev så glad för presenterna =) Bilden blev lite suddig men det är bara att gilla läget som vanligt =) Hehehehe


Ölskrubb, smides hänge och en tvål som luktar jättegott...  


Kommentarer
Postat av: Frida

2010-12-17 @ 15:12:53
URL: http://hennesvardag.blogg.se/
Postat av: Frida

Najs! Men var e kortet på bruden med den nya hårfärgen?? =)

2010-12-17 @ 15:13:31
URL: http://hennesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0