Mys

Idag har det mesta gått min väg. Har fått en liten förkylning men det kan jag överleva. Var lite sen till stallet idag och till Calles hästar men de var lika glada ändå. Sov hemma inatt och lyckades försova mig ordentligt. Fast jag är ju inte den som är den så det mesta löste sig ändå. Här är ju rätt kallt ute så jag blev lite frusen i stallet så när jag kom hem blev det en varm dusch och lite vila.
Plötsligt var ju klockan 15.00 och jag skulle hämta på dagis. Vi lagade mat jag och barnen, gjorde kålpudding som var beställt av syrran så alla nöjda och belåtna. Fast barnen är ju inte svårflörtade när det kommer till mat. Sen efter maten blev det svamp bob fyrkant och Eddie var så mätt och trött att han somna i min famn. Så mysigt så, fast inte bra då kommer han inte att somna ikväll fast det är ju  syrrans problem... Nu har jag varit i stallet igen för att ta in hästarna och se om dem lite och snart är Linda och Tompa hemkomna från sin mini semester.
 
Men imorgon är det åter till stallet och sen ska jag hämta hem Schacken från stan om hon nu vill följa med hem... Tror jag ska klä på mig massor med kläder och ta en lång rensa skallen promenad ut till fyren. Det är nog det bästa med att mamma och pappa bor på Stafsingestrand, att man kan gå ut på gamla tippen som är omgjord till promenad stråk utmed havet. Där är riktigt fint och blåser friskt men jag gillar att gå där och fundera.

Hejs Svejs =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Idag hade nog inte vart kul att gå där, galet vad kallt och galet vad det blåser!(Iaf i wobbe-land!) :( Hoppas allt e bra, skulle behöva ta en kaffe ihop snart ju! Kramar i massor

2010-12-15 @ 08:46:35
URL: http://hennesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0