Lördag

Jag har knappt hunnit blogga igen.. Tiden bara rasar iväg. Jobbar jag inte så är det stallet som gäller. Har även hunnit med lite nya vänner så nu går allt i 180 knyck igen. Det kanske är på tiden att jag drar ner tepot lite men då missar man ju allt det roliga och sova kan man göra när man blir gammal =) hahaha.. Så jag tänker inte uppdatera er på allt som händer men snart när saker å ting faller på plats ska jag berätta läget. Så nu kommer jag väl att försöka skärpa till mig på bloggandet men jag lovar inget till 100% 
Frasse och Royal kommer att få besök av bästaste hovisen Tommy kommande vecka. Fler broddhål å sulor så jag kan sätta igång ordentligt med ridningen. Det kan bli roligt att mysa lite i stallet med Tommy, det var längesen det hände nu. Så lite hästskvaller kommer att sitta som en smäck....

Hejs Svejs så länge =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0