Helloj....

Ja bloggade om ny färg i håret. Får väl sätta in en bild på det då Frida =) Det blev nån röd/brun variant igen eller det blir ju aldrig vad jag hade tänkt eftersom det är så olika nyanser i håret redan =) Behöver defenitivt gå och klippa mig eller jämna till det lite det är ju ett bra tag sen jag var hos frisören.
 
         


Igår var det julafton och allt var som vanligt. Mat och en massa paket till barnen. Fast jag hade nog varit snäll i år oxå (vilket jag betvivlar) jag fick ett helår på tidningen ridsport och en ny fräck radio till köket vilken jag tjatar om sen jag fyllde år..... Fick "tossor" av Ulla-Britt och en ny kalender av barnen från syrran. Men den bästa paketen var nog från Linda, ny töm till min sele.
Fick även ta på kostymen och göra lite barn glada även om jag hade sagt upp mig på denna punkt. Men det var ju bara ner i källaren och upp igen så det var inte så ansträngande. Gjorde även Ullared osäkert med min närvaro sent på kvällen =)

Sitter just nu å myser med mina små djur. Schacken har nog inte sovit i natt då hon fick tuggben igår. Hon är nämligen övertyga om att katter äter hundben.. Så nu snarkar hon högljutt efter att hon placerat sina ben vid mina fötter. Som om att jag skulle vara något att lita på i detta fallet.. Får väl snart väcka henne så vi kan åka till stallet och göra morgon sysslorna. Sen blir det lunch hos syrran igen =)

Tjing Tjing =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Baby baby! =)

2010-12-28 @ 16:46:30
URL: http://hennesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0