Lördag

Idag var det jobb igen...Fast det var helt ok att ta några timmar. Syrran och hennes gubbe är på svensexa/möhippa idag, jag leverera dem dit imorse sen tog jag med mig Emelie och Eddie till mamma och pappa. Jag åkte dit efter jobbet och vi var ute och greja lite.

Nu har jag bänkat mig i soffan för jag är totalt slut. Jag fick manligt sällskap igår kväll. Det ver riktigt trevligt att prata med en persom man inte sett på flera år. Massor av saker att prata om och fören gång skull så var vi sams i flera timmar. Vi är duktiga på att vara envetna båda två så det blir oftast en massa diskutioner. Han fick mig att inse en hel del saker om mig själv igår och det var helt ok när han sa det jag blev inte ens arg. Det är ju mitt problem att jag har ett jäkla humör fast nu är det inte så farligt som det varit..Jag tackar så innerligt för din ärlighet.. Jag fick massor av saker att fundera över och det som varit har varit... Dax att gå vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0