Livet e så gött

Ja det kan inte bli bättre...singel, ledig och tillgänglig... Ja tolka det som ni vill. Jag har bakat paj idag och fick sällskap av Millan och vi löste världsproblem... Inte varje dag man kommer på en massa bra grejer.
Har även klippt gräs å grejat i trädgården som vanligt.
Linus kom hem med kvällsmaten för en stund sen... Jag va inte så sugen på hans feta mus men det finns säkert nått man kan laga av en sån. Men jag avstår gärna. Jag kasta ner den i ravinen så nu får han gå på ny jakt. Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Millan

Tack för den riktigt goda rabarberpajen!

o lösa världsproblem är vi bra på.. haha

2009-06-16 @ 00:25:25
URL: http://ameliesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0