En sån där dag..

Idag känns det  mesta tungt å jobbigt. Jag har en skit dag rent ut sagt. Saker jag inte tängt på länge kom över mig idag och jag var inte så beredd på att en bild av en korkar brud med en välkänd bakgrund kunde ge mig totalt hjärn släpp. Men det gjorde det. Så varför blir jag tokig över små saker när mitt liv är så lungt å skönt. Jag slipper denna oro å ångest jag levt med under så många år men ett kort satte igång de där känslorna.... Usch det är inte bra.... Fast det går ju över inget händer denna gången då problemet inte finns kvar men att känskor bara kan anfalla en så där är så otrevligt..  Alla har vi bra och dåliga dagar fast nu har jag inte tid med några dåliga..

Det blir hård träning med Nappe nu för den 13/7 ska det tävlas minsann om allt stämmer. Nappe har ju lite problem med sina bakben men jag ska träna på känsla så han håller det ska bli skit roligt å tävla. Det var nog 10 årsen jag hade en riktigt bra häst så det är lönt att åka iväg. Jag är redan nervös men sån e jag ju alltid när det är tävlingsdax.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0