Lördag

Ja då va det helg igen å jag har jobbar som vanligt. Det är ganska gott å jobba varje helg då har man ju nått å göra. Jag tycker det e gott att ha veckorna lediga då är det ju en massa skit som tex. Af, Fk å läkare. De verkar inte ge sig å inse fakta att jag inte kan få ett nytt jobb på 2 dagar. De tjatar hela tiden om att jag ska byta men hur lätt är det, inte ens helt friska människor får jobb. Ska jag då klämma mig före å bara för att jag har ett lönebidrag som ligger å kan användas så betyder inte det att när de åren är förbi då arbetsgivaren nästan har mig gratis leder till en fast anställning. Det e väldigt lätt att skylla på att man bara jobbar 50% och att arbetsgivare vill att man ska jobba mer, det brukar sluta med att jag blir så sjuk att jag blir helt sjukskriven så vart e vårat samhälle på väg?? Att folk blir ännu mer sjuka när de går hemma är inte konstigt med alla dessa regler.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0