Jaha...

Fick ett lustigt samtal från arbetsförmedlingen, det e ju ett lustigt ställe eller instution. Jag har jobb men de anser att det inte är ett bra jobb för mig, kan kanske hålla med lite har ju rätt ont i mina knän eftersom golvet är hårt. Men de menade nog inte mina knän det verkar som det inte är ett passande jobb....Hehehehe... Jäkla pryd tant. Så de vill att jag ska komma på möte hos dem och prata om min framtid, vilken jävla framtid kan ju inte planera en dag framåt utan att det skiter sig..Men det ska bli roligt å se vad de planerat. Hon ville att jag skulle söka jobb på ÖB i Varberg, till vilken nytta då har ju redan jobb....Dessutom så fick jag jobbet på Martin Shop av dem, jag sökte det på AF... Inte passande för en ung tjej sa hon.. Ska man skratta eller.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0